網頁

2008年2月1日

About me


Richard's Picture

Hello, you can call me Richard or Wen-Te(紋德) whenever you see me on street. And I always use “Varka” as my internet ID, so if you see “varkalin” or “varka”, don’t be suspicious, that’s me! I am a very easygoing man because I don’t like to show constraint in any occasion. In addition, free to chat with somebody and go outside for a trip are something I love to do.


::About me::

我是?
外表成熟穩重的人...
內心熱愛自由的人...
興趣廣泛的人...
喜歡交友的人...

卻時常..
懶得主動說話...
易沉溺於自己的世界當中..

有時又變成..
說話很主動的人
很聒噪的人

這就是我。

我是 Richard (
林紋德)

生日:1984年12月19日
居住地:Hsinchu, Taiwan

休閒愛好:
魔術方塊速解, 吉他演奏, 桌球, 投籃機, 騎車四處跑

興趣:
美食, 旅遊, 聽音樂, 睡覺和放空自己

喜愛的音樂:
重金屬搖滾樂, 純樂器演奏曲(吉他, 鋼琴, Sax都很喜歡)

喜愛的電視節目:
有阿雅和吳宗憲主持的「我猜我猜我猜猜猜」

喜愛的電影:
周星馳系列都愛

喜愛的書籍:
沒有看書習慣

最喜愛的佳言絕句:
我心中的一團火,是不會熄滴~~

(來自Facebook資料 :p)


::Contact me::











Related Posts with Thumbnails